Wat wij

doen

Onderzoek

Optimaal succes begint bij gedegen onderzoek. Wie zijn je klanten? Wat doen ze en wat voelen ze? Wat vinden ze van je product of dienst? Concept7 helpt je om hier achter te komen. Meer weten? Neem contact op met Sjoerd!

Sjoerd Walinga

Usability & User Experience Researcher

sjoerd@concept7.nl

Expert evaluatie

Eén van onze experts analyseert je website, intranet of app grondig. Alle verbeterpunten ontvang je in een praktisch en helder rapport. Dit rapport nemen wij persoonlijk met je door. Zo kun je je klanttevredenheid en conversie eenvoudig verhogen!

 

Customer Journey

Met een customer journey (ook bekend als klantreis) maak je ervaringen van jouw klanten met je aankoopproces of dienst inzichtelijk. Samen met jouw team stellen wij de customer journey op. Als het nodig is doen we aanvullend gebruikersonderzoek. Met de customer journey signaleer je behoeften, kansen en verbeterpunten voor je klanten.

 

Eyetrack

Bij een eyetrack onderzoek je hoe gebruiksvriendelijk je product of dienst is. Gebruikers uit je (potentiële) doelgroep krijgen taken die ze uitvoeren achter onze eyetrackmonitor. Met een eyetrackmonitor kun je zien waar gebruikers kijken op het scherm. Je krijgt een helder rapport met alle bevindingen, zodat je direct kunt verbeteren.

 

Gebruikersonderzoek op maat

Ben je op zoek naar inzichten? Of op zoek naar bewijs? Of wil je weten wat mensen zeggen of wat ze doen? Er zijn heel veel methoden en technieken voor gebruikersonderzoek. Wij kunnen je helpen met gebruikersonderzoek op maat.

Strategie & Ontwerp

Zonder duidelijke strategie weet je niet wat je stip op de horizon is. Maar met strategie alleen ben je er nog niet. Deze moet doorvertaald worden naar digitale, waardevolle oplossingen voor je gebruikers. Wij kunnen je daarbij helpen - Marc kan je hier meer over uitleggen.

Marc Groothelm

Directeur

marc@concept7.nl

Bedrijfsstrategie

Wat is jouw stip op de horizon? Wij helpen je met een innovatieve en klantgerichte langetermijnstrategie. We kijken naar jouw markt, bedrijf en klanten en doen onderzoek waar nodig. Jouw (aangepaste) strategie vertalen we samen naar een “roadmap”, met concrete gefaseerde projecten voor de komende tijd. Zo kun je direct aan de slag om jouw doelen te halen.

 

Merkidentiteit

Hoe ziet jouw (online) identiteit eruit? Wij zorgen voor een duidelijke en eigen visuele identiteit. Wij verkennen met jou visuele conceptrichtingen, en bepalen logo, typografie, kleurstelling (digitaal en print), visuele elementen, beeldtaal en iconografie.

 

Concept

Samen werken we jouw idee uit, in een onderbouwd en gevalideerd concept; een abstracte manier in welke richting de definitieve oplossing moet worden uitgewerkt. In een conceptsprint verkennen we grondig, bedenken we conceptrichtingen en toetsen één daarvan met (potentiële) klanten. Voor het vaststellen van het concept, bepalen we onder andere de conceptgedachte, jouw doelgroepen, de customer journeys, de user stories en ontwerp principes. Hiermee heb je een solide, getoetste basis voor verdere uitwerking in detail.

 

Ontwerp

Voor ontwerpen stropen we onze mouwen op en werken we uit. Grafisch ontwerp, user experience en user interface design. Wij schetsen, prototypen en ontwerpen. Uiteraard houden we rekening met wat technisch kan en zorgen we voor een vlekkeloze overdracht naar een technische partner.

Training en coaching

Wij geloven in kennisoverdracht en trainen van inhouse teams of je hele bedrijf. Zodat je het zélf kunt. Van masterclasses tot bedrijfsbreed klantgericht leren werken. Meer weten? Neem contact op met Jos.

Jos de Jong

New Business

jos@concept7.nl

Coaching en intervisie

Wil je met je bedrijf multi-disciplinair en klantgericht werken? Wij helpen je met het bedenken en implementeren van nieuwe werkprocessen en gedragsverandering.

 

Klantgericht leren werken

Uit onderzoek blijkt dat de meest succesvolle organisaties klantgericht werken. Dit doen zij door structureel meer te leren over de behoeftes van hun klant.

 

Klantgerichte organisaties zijn daarom lerende organisaties. Concept7 kan je helpen om jouw organisatie klantgerichter te maken. Dit doen wij door onze kennis en ervaring over te brengen over klantgericht werken, en je organisatie te begeleiden in het verander traject dat hiervoor nodig is.

 

Masterclasses

Wij bieden in-house masterclasses op locatie.

Staat je masterclass er niet tussen? Mogelijk kunnen we je helpen met een masterclass op maat. Neem gerust contact met ons op.